Marmara Üniversitesi Dijital Oyun ve Espor Kulübü (DOES)

Spor Bilimleri Fakültesi

2023-2024 PUANI

-

KURULUŞ TARİHİ

25 Kas 2025

SON GÜNCELLEME

25 Kas 2025

Üye Sayısı

18

KULÜP AMACI

Marmara Üniversitesi Dijital Oyun ve Espor Kulübü, üniversite öğrencilerinin dijital oyun kültürünü sosyal, rekreatif ve rekabetçi boyutlarıyla deneyimlemelerini sağlamak amacıyla kurulmuştur. Kulüp, dijital oyunlar aracılığıyla çeşitli rekreatif etkinlikler düzenleyerek öğrenciler arasında etkileşimi artırmayı, yaratıcılığı desteklemeyi ve kampüs yaşamına yeni bir dinamizm kazandırmayı hedefler. Bunun yanı sıra kulüp, espor alanında bilinçli ve sürdürülebilir bir yapılanma oluşturarak farklı espor oyunlarında takımlar kurmayı, bu takımların gelişimini desteklemeyi ve ulusal ile uluslararası düzeyde düzenlenen rekabetçi organizasyonlarda Marmara Üniversitesi’ni temsil etmeyi amaçlar. Kulüp, yeni nesil espor ortamında aktif bir rol üstlenerek üniversitemizin adını dijital sahalarda başarıyla duyurmayı hedeflemektedir.

FAALİYET ALANLARI

  • Dijital Oyun
  • Espor
  • Oyun Geliştirme
  • Sosyal Sorumluluk

KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ

DANIŞMAN

Arş.Gör. ALİ EMRE TUNA
emre.tuna@marmara.edu.tr

DANIŞMAN YARDIMCISI

Arş.Gör. İNCİNUR HANİK SEVİM
incinur.hanik@marmara.edu.tr

KULÜP BAŞKANI

YUNUS TAÇ
yunustac@marun.edu.tr

KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI

ADİL EMİR FIRAT
adil.emir@marun.edu.tr

KULÜP SEKRETERİ

SUDENAZ YILANCI
sudenazyilanci@marun.edu.tr

SIRADAKİ ETKİNLİK

Bilgi! sırada bekleyen bir etkinlik bulunamadı..

EN SON YAPILAN ETKİNLİK

Bilgi! son yapılan etkinlik bulunamadı..

KULÜP ETKİNLİKLERİNDEN GÖRÜNTÜLER

Kayıt bulunamadı