Öğrenci Kulübü Detayı
Teknoloji Fakültesi / Sosyal Teknoloji Kulübü (SOCİTEK) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2023-2024 PUANI
-
KURULUŞ TARİHİ
12 Kas 2024SON GÜNCELLEME
12 Kas 2024Üye Sayısı
55KULÜP AMACI
Amacımız: Mühendislik öğrencileri ile farklı disiplinlerden gelen öğrenciler arasında sosyal ilişkiler kurmayı hedefliyoruz. Mühendislik alanına ilgi duyan, ancak bu alanda eğitim almayan öğrencilere, mühendislik öğrencilerinin bilgi ve deneyimlerini aktaracak bir topluluk sunmak istiyoruz. Aynı zamanda öğrencilerin; Teknofest , TÜBİTAK gibi yarışmalara katılarak öğrencilerin sektöre hazırlanmalarını ve sosyal etkinliklerde yer alarak hem teknik hem de sosyal becerilerini geliştirmeyi amaçlıyoruz. Kurulma nedenimiz: Mühendislik öğrencilerinin sosyal hayatta yeterince aktif olmaması, fakültemizde bulunan mevcut kulüplerin etkinlik açısından yetersiz kalması ve mühendislik öğrencilerine hem sosyal çevrelerine hem de profesyonel alanlarına hazırlayan aktif bir kulüp eksikliği gibi ihtiyaçlar bu kulübün kurulma nedenlerindendir.
FAALİYET ALANLARI
- Robotik Kodlama
- Siber Güvenlik
- Sosyal Sorumluluk
- Teknoloji
- Yazılım
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Arş.Gör. ŞEYDA KARCIseyda.karci@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Doç.Dr. LUTFİ ÖZDEMİRlozdemir@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
MUHAMMED MEHDİ İLERİmehdiileri@marun.edu.tr
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
EREN YILMAZerenyilmaz23@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
MUCİP ASLANmucipaslan@marun.edu.tr
SIRADAKİ ETKİNLİK
Bu etkinliğin amacı, üniversite öğrencilerine İstanbul Boğazı'nın tarihi ve kültürel zenginliklerini keşfetme fırsatı sunarak sosyal bağlarını güçlendirmektir. Katılımcılar, Boğaz turu sırasında önemli yapılar ve tarihi mekanlar hakkında bilgi edinirken, aynı zamanda eğlenceli bir deneyim yaşayacaklardır. Etkinlik, farklı bölümlerden öğrencileri bir araya getirerek sosyal etkileşimi artırmayı ve öğrencilerin üniversite hayatına keyifli bir katkı sağlamayı hedeflemektedir. Ayrıca, bu tür etkinlikler, öğrencilerin topluluk duygusunu pekiştirirken, kültürel birikimlerini geliştirmelerine olanak tanımaktadır.
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
Etkinlik amacı: öğrenciler arasındaki soğukluğu kırmak ve kaynaşma sağlamak, üst dönem ve alt dönemlerle tanışmak için düzenlenen katan" benzeri oyunların ücretsiz bi şekilde beraber oynatılması. hedef kitlesi: tüm marmara üniversitesi öğrencileri katılabilir. oyun marmara üniversitesinde boş bir sınıf ya da kulüb odasında düzenlenecektir etkinlik ayrıntıları katılımcılarla iletişime geçildiğinde daha detaylı olarak paylaşılacaktır.