Öğrenci Kulübü Detayı
Güzel Sanatlar Fakültesi / Bilim Kurgu ve Fantastik Kurgu Kulübü (BKFK) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2023-2024 PUANI
-
KURULUŞ TARİHİ
12 Kas 2024SON GÜNCELLEME
12 Kas 2024Üye Sayısı
92KULÜP AMACI
Bilim Kurgu ve Fantastik Kurgu Kulübünün amacı; bu türlere ilgi duyan bireyleri bir araya getirerek, bilim kurgu ve fantastik edebiyat, sinema ve oyunlar üzerine paylaşımlar yapmak, yaratıcılığı teşvik etmenin yanı sıra film gösterimleri kitap incelemeleri ve cosplay etkinlikleri gibi sosyal etkinlikler düzenlemek ve ortak ilgi alanlarına sahip bireyler arasında sosyal etkileşimi artırmaktır.
FAALİYET ALANLARI
- Atölye Çalışmaları
- Bilim
- Edebiyat
- Felsefe
- Oyun
- Sanat
- Sinema
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Arş.Gör. FULDEN ATEŞfulden.ates@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Arş.Gör. FATMA CİZRELİOĞLU KARAERfatma.cizrelioglu@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
SERDAR SAĞDİNÇserdarsagdinc@marun.edu.tr
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
MERVE ÇELİKmervecelik23@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
DİDEM SEÇKİNdidemseckin@marun.edu.tr
SIRADAKİ ETKİNLİK
Bilgi! sırada bekleyen bir etkinlik bulunamadı..
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
10.05.2025 / 14:00-19:00
Kültür/Sanat Etkinlikleri
Kutu Oyunları Etkinliği
Bu etkinlik, bilim kurgu ve fantastik kurgu temalı kutu oyunları aracılığıyla katılımcıların hayal gücünü geliştirmeyi, sosyal etkileşimi artırmayı ve eğlenerek öğrenmelerini sağlamayı amaçlamaktadır. Etkinliğin temel hedefi, katılımcılara bilim kurgu ve fantastik kurgu evrenlerini oyunlar üzerinden deneyimletmek, aynı zamanda stratejik düşünme, problem çözme ve takım çalışması gibi becerileri oyun yoluyla desteklemektir.
Bu etkinlik, bilim kurgu ve fantastik kurgu temalı kutu oyunları aracılığıyla katılımcıların hayal gücünü geliştirmeyi, sosyal etkileşimi artırmayı ve eğlenerek öğrenmelerini sağlamayı amaçlamaktadır. Etkinliğin temel hedefi, katılımcılara bilim kurgu ve fantastik kurgu evrenlerini oyunlar üzerinden deneyimletmek, aynı zamanda stratejik düşünme, problem çözme ve takım çalışması gibi becerileri oyun yoluyla desteklemektir.
Üniversite Dışı Üniversite Dışı Faaliyetler