Öğrenci Kulübü Detayı
Güzel Sanatlar Fakültesi / Bilim Kurgu ve Fantastik Kurgu Kulübü (BKFK) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2023-2024 PUANI
-
KURULUŞ TARİHİ
12 Kas 2024SON GÜNCELLEME
27 Ağu 2025Üye Sayısı
214KULÜP AMACI
Bilim Kurgu ve Fantastik Kurgu Kulübünün amacı; bu türlere ilgi duyan bireyleri bir araya getirerek, bilim kurgu ve fantastik edebiyat, sinema ve oyunlar üzerine paylaşımlar yapmak, yaratıcılığı teşvik etmenin yanı sıra film gösterimleri kitap incelemeleri ve cosplay etkinlikleri gibi sosyal etkinlikler düzenlemek ve ortak ilgi alanlarına sahip bireyler arasında sosyal etkileşimi artırmaktır.
FAALİYET ALANLARI
- Atölye Çalışmaları
- Bilim
- Edebiyat
- Felsefe
- Oyun
- Sanat
- Sinema
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Arş.Gör. FULDEN ATEŞfulden.ates@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Arş.Gör. FATMA CİZRELİOĞLU KARAERfatma.cizrelioglu@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
SERDAR SAĞDİNÇserdarsagdinc@marun.edu.tr
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
MERVE ÇELİKmervecelik23@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
DİDEM SEÇKİNdidemseckin@marun.edu.tr
SIRADAKİ ETKİNLİK
Bilgi! sırada bekleyen bir etkinlik bulunamadı..
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
13.12.2025 / 12:00-18:00
Yarışma (Düzenleme)
Catan Turnuvası
Marmara Üniversitesi Bilim Kurgu ve Fantastik Kurgu Kulübü olarak düzenlenecek bu Catan Turnuvası etkinliği, öğrencilerin stratejik düşünme, kaynak yönetimi ve pazarlık becerilerini sosyal bir ortamda pekiştirmeyi amaçlamaktadır. Temel Amaç: Bilgisayar ve masaüstü strateji oyunları aracılığıyla öğrencilerin Analitik Düşünme yeteneklerini uygulamalı olarak geliştirmek ve üniversite yaşamına sosyal etkileşim ve rekabet kültürü katmaktır. Hedefler: Bilişsel Gelişim: Katılımcıların karmaşık sistemler içinde optimal kararlar alma ve risk hesaplama yeteneklerini güçlendirmek. Sosyal Etkileşim: Farklı disiplinlerden gelen öğrenciler arasında iletişim ve adil rekabet ortamı oluşturarak işbirliği ve müzakere becerilerini geliştirmek. Kulüp Tanıtımı: Kulübümüzün bilim kurgu ve fantastik kurgu kültürünü, strateji oyunlarının sunduğu entelektüel derinlikle birleştirerek daha geniş kitlelere ulaştırmak.
Marmara Üniversitesi Bilim Kurgu ve Fantastik Kurgu Kulübü olarak düzenlenecek bu Catan Turnuvası etkinliği, öğrencilerin stratejik düşünme, kaynak yönetimi ve pazarlık becerilerini sosyal bir ortamda pekiştirmeyi amaçlamaktadır. Temel Amaç: Bilgisayar ve masaüstü strateji oyunları aracılığıyla öğrencilerin Analitik Düşünme yeteneklerini uygulamalı olarak geliştirmek ve üniversite yaşamına sosyal etkileşim ve rekabet kültürü katmaktır. Hedefler: Bilişsel Gelişim: Katılımcıların karmaşık sistemler içinde optimal kararlar alma ve risk hesaplama yeteneklerini güçlendirmek. Sosyal Etkileşim: Farklı disiplinlerden gelen öğrenciler arasında iletişim ve adil rekabet ortamı oluşturarak işbirliği ve müzakere becerilerini geliştirmek. Kulüp Tanıtımı: Kulübümüzün bilim kurgu ve fantastik kurgu kültürünü, strateji oyunlarının sunduğu entelektüel derinlikle birleştirerek daha geniş kitlelere ulaştırmak.
Üniversite Dışı Üniversite Dışı Faaliyetler
