Öğrenci Kulübü Detayı
İletişim Fakültesi / Medya Okuryazarlığı Kulübü (MEDOK MARMARA) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2023-2024 PUANI
2.5
KURULUŞ TARİHİ
17 Kas 2023SON GÜNCELLEME
27 Ağu 2025Üye Sayısı
99KULÜP AMACI
Temel amacımız, içinden bulunduğunuz dijital çağı en iyi şekilde tanımak, anlamak, analiz etmek ve nitelikli bir medya kullanıcısı olarak sahip olduğumuz bilgi ve beceriyi başkalarıyla paylaşmaktır. Her yaştaki insanın hayatını ilgilendiren yeni bir dünya olan dijital alanda, haklarını bilen, sorumlulukların farkında olan, aynı zamanda da mesleki gelişimlerine de katkı yapacak şekilde donanımlı ve bilinçli bireyler olarak medya ve dijital iletişim mecralarında güvenli bir ortamın oluşmasına katkı yapmak istiyoruz. Çünkü dijitalden kaçmak değil onu tanımak, kavramak, nitelikli ve doğru kullanmanın en sağlıklı yol olduğunu değerlendirmekteyiz. Biz de bu yolda hem öğreniyor hem üretiyor hem de öğretiyoruz. Dijital alandaki imkanları en üst düzeyde kullanabilmek için uğraşırken bu alandaki sorunları ve zorlukları da tanıyarak, anlayarak ve onlara yönelik çözüm önerilerini geliştirerek çalışmalarımızı sürdüreceğiz. Kulübümüz, sosyal hayatımızı olumlu yönde geliştirmeyi hedef edinmektedir.
FAALİYET ALANLARI
- İletişim
- Kitle İletişim Araçları
- Medya
- Sosyal Sorumluluk
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Doç.Dr. HEDİYETULLAH AYDENİZhaydeniz@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Arş.Gör. OĞUZ GÜLLEBoguz.gulleb@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
IRMAK ÇOBANirmakcoban@marun.edu.tr
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
YAŞAR ŞEKERyasarseker@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
RUMEYSA ABBASOĞLUrumeysaabbasoglu@marun.edu.tr
SIRADAKİ ETKİNLİK
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
Dijitalleşme, haberin üretiminden dağıtımına kadar pek çok aşamada gazeteciliğin doğasını değiştirmiş ve dönüştürmüştür. Dijital çağda gazeteciliğin geçirdiği bu dönüşümü anlamak, dijitalleşmenin getirdiği olumlu ve olumsuz tarafları birinci ağızdan dinleme olanağı sunmaktadır. Etkinliğin hedef kitlesine bakıldığında, iletişim ve medya alanlarında öğrenim gören üniversite öğrencileri, medya alanına ilgi duyan, dijital platformlarda içerik üretmeye yönelik çalışmalar yapan veya istekli olan katılımcılara hitap eden bir etkinlik olduğu görülmektedir. Bu etkinlik, katılımcılara medya profesyonelleriyle doğrudan iletişim kurma olanağı sağlarken, mesleğin güncel dinamikleri hakkında bilgi edinmelerine de yardımcı olmaktadır. Ayrıca, katılımcıların birer medya okuryazarı olarak eleştirel bakışlarını güçlendirirken, dijital çağda etik gazetecilik üzerine düşünmelerini de teşvik etmektedir.