Yazılım Yolu Kulübü (MSK)

Teknoloji Fakültesi

2018-2019 PUANI

-

KURULUŞ TARİHİ

12 Kas 2021

SON GÜNCELLEME

12 Kas 2021

Üye Sayısı

48

KULÜP AMACI

Kuruluş nedeni: Proje fikri olup bilgisi olmayan veya bilgisi olup aklına fikir gelmeyen fakat proje yapmak isteyen insanların kendilerini geliştirmesidir. Kuruluş amacı; yazılımda kendini geliştirmek isteyenleri bir araya getirerek ilgi alanlarına yönelik departmanlara girip diğer kişilerle bilgi alışverişinde bulunmasını ve projeler geliştirmesini sağlamaktır. Kulübümüzün amaçlarıyla paralel ilgisi bulunan geniş çevrelere sesimizi duyurmayı, alana yönelik etkinlikler aracılığı ile kulübümüze ilgili yeni üyelerimizi bünyemize katmayı, büyük bir hevesle başlattığımız bu kulübün büyüyerek devam etmesini hedefliyoruz.

FAALİYET ALANLARI

  • Bilgisayar Mühendisliği
  • Bilişim ve Teknoloji
  • Dijital Gelişim
  • Elektronik
  • Kariyer Planlaması
  • Siber Güvenlik
  • Sosyal Sorumluluk
  • Veri Tabanı
  • Yapay Zeka ve Görüntü İşleme
  • Yazılım

KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ

DANIŞMAN

Dr.Öğr. Üyesi Eyüp Emre ÜLKÜ
emre.ulku@marmara.edu.tr

DANIŞMAN YARDIMCISI

Doç.Dr. Kazım YILDIZ
kazim.yildiz@marmara.edu.tr

KULÜP BAŞKANI

FATİH MEHMED BİLGİN
mehmedbilgin7@gmail.com

KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI

MEHMET CEMİL BAYHAN
cemilbyhn1571@gmail.com

KULÜP SEKRETERİ

SİMGE ARLANOĞLU
simgearlanoglu18@gmail.com

SIRADAKİ ETKİNLİK

Bilgi! sırada bekleyen bir etkinlik bulunamadı..

EN SON YAPILAN ETKİNLİK

04.04.2022 / 10:30-16:30

Eğitim

GamFed ile Oyunlaştırma
Marmara Üniversitesi öğrencilerinin oyunlaştırma alanında ilerlemek isteyenlere GamFed ekibi ile gerçekleştireceğimiz konferans etkinliği gerçekleştireceğiz. Etkinlik konusu oyunlaştırma alanında kendini geliştirmek isteyen kişiler için atılan ilk adımın nasıl olacağı, bu alanda nasıl ilerleyeceği ve sahip olması gereken yetkinlikler hakkında bilgilendirme yapılacaktır.

Recep Tayyip Erdoğan Külliyesi Derslik/Amfi/Laboratuvar/Diğer



KULÜP ETKİNLİKLERİNDEN GÖRÜNTÜLER

Etkinliklerden Görüntüler