Oyun Geliştirme Kulübü (OGK)

Teknoloji Fakültesi

2021-2022 PUANI

3.5

KURULUŞ TARİHİ

12 Kas 2021

SON GÜNCELLEME

18 Tem 2023

Üye Sayısı

103

KULÜP AMACI

Marmara Üniversitesi öğrencilerinin, hızla gelişmekte olan oyun sektörünü bir çok açıdan öğrenebilecekleri, bu alanın çeşitli disiplinlerinden insanlarla tanışabilecekleri bir topluluk ve kültür oluşturma.

FAALİYET ALANLARI

  • Oyun Geliştirme
  • Oyun Kültürü Farkındalığı
  • Oyun Sektörü

KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ

DANIŞMAN

Arş.Gör. ABDULLAH BAL
abdullah.bal@marmara.edu.tr

DANIŞMAN YARDIMCISI

Dr.Öğr. Üyesi EYÜP EMRE ÜLKÜ
emre.ulku@marmara.edu.tr

KULÜP BAŞKANI

MUHAMMED ENES GÜNDÜZ
enesgunduz@marun.edu.tr

KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI

EMİRHAN ÜNSAL
emirhanunsal@marun.edu.tr

KULÜP SEKRETERİ

ZEYNEP SUDE CAN
zeynepsude_491@hotmail.com

SIRADAKİ ETKİNLİK

Bilgi! sırada bekleyen bir etkinlik bulunamadı..

EN SON YAPILAN ETKİNLİK

30.10.2023 / 13:00-19:00

Yarışma (Düzenleme)

Taş Kağit Makas Turnuvasi
Etkinliğimizde GameToGame oyun ekibinin geliştirdiği Taş-Kağıt-Makas strateji oyunu üzerinden ödüllü bir turnuva gerçekleştireceğiz. Bu oyun 8 x 3 kare bir alan üzerinde her oyuncuya 3’er adet olmak üzere toplam 6 adet sembol verilmesiyle oynanır. 2 oyuncudan biri herhangi bir sembolünü kaybettiğinde oyunu da kaybeder. Saat 13.00-17.00 arasında katılımcılar istedikleri zaman gelip bir ön eleme turundan geçecekler. Ön eleme kazananları bir turnuva ağacına alınacak ve 17.00'da başlayacak olan maçlara katılım sergileyecekler. Müsabakaların hızlıca tamamlanması ile beraber ilk 3 belirlenecek ve ödülleri (oyunun kutu versiyonu) takdim edilecektir. Afişte yer alan "sürpriz hediyeler" ifadesinden bahsedilen, İlk 3'e oyunun kutu versiyonu verilmesidir. Etkinliğin amacı, yıllardır devamlı oynadığımız oyunların da dijital ortamlarda geliştirilebileceğini oyun geliştirici üyelerimize fark ettirmektir.

Recep Tayyip Erdoğan Külliyesi Derslik/Amfi/Laboratuvar/Diğer7



KULÜP ETKİNLİKLERİNDEN GÖRÜNTÜLER

Etkinliklerden Görüntüler