Öğrenci Kulübü Detayı
Teknoloji Fakültesi / Oyun Geliştirme Kulübü (OGK) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2021-2022 PUANI
3.5
KURULUŞ TARİHİ
12 Kas 2021SON GÜNCELLEME
18 Tem 2023Üye Sayısı
103KULÜP AMACI
Marmara Üniversitesi öğrencilerinin, hızla gelişmekte olan oyun sektörünü bir çok açıdan öğrenebilecekleri, bu alanın çeşitli disiplinlerinden insanlarla tanışabilecekleri bir topluluk ve kültür oluşturma.
FAALİYET ALANLARI
- Oyun Geliştirme
- Oyun Kültürü Farkındalığı
- Oyun Sektörü
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Arş.Gör. ABDULLAH BALabdullah.bal@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Dr.Öğr. Üyesi EYÜP EMRE ÜLKÜemre.ulku@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
MUHAMMED ENES GÜNDÜZenesgunduz@marun.edu.tr
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
EMİRHAN ÜNSALemirhanunsal@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
ZEYNEP SUDE CANzeynepsude_491@hotmail.com
SIRADAKİ ETKİNLİK
Bilgi! sırada bekleyen bir etkinlik bulunamadı..
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
30.10.2023 / 13:00-19:00
Yarışma (Düzenleme)
Taş Kağit Makas Turnuvasi
Etkinliğimizde GameToGame oyun ekibinin geliştirdiği Taş-Kağıt-Makas strateji oyunu üzerinden ödüllü bir turnuva gerçekleştireceğiz. Bu oyun 8 x 3 kare bir alan üzerinde her oyuncuya 3’er adet olmak üzere toplam 6 adet sembol verilmesiyle oynanır. 2 oyuncudan biri herhangi bir sembolünü kaybettiğinde oyunu da kaybeder. Saat 13.00-17.00 arasında katılımcılar istedikleri zaman gelip bir ön eleme turundan geçecekler. Ön eleme kazananları bir turnuva ağacına alınacak ve 17.00'da başlayacak olan maçlara katılım sergileyecekler. Müsabakaların hızlıca tamamlanması ile beraber ilk 3 belirlenecek ve ödülleri (oyunun kutu versiyonu) takdim edilecektir. Afişte yer alan "sürpriz hediyeler" ifadesinden bahsedilen, İlk 3'e oyunun kutu versiyonu verilmesidir. Etkinliğin amacı, yıllardır devamlı oynadığımız oyunların da dijital ortamlarda geliştirilebileceğini oyun geliştirici üyelerimize fark ettirmektir.
Etkinliğimizde GameToGame oyun ekibinin geliştirdiği Taş-Kağıt-Makas strateji oyunu üzerinden ödüllü bir turnuva gerçekleştireceğiz. Bu oyun 8 x 3 kare bir alan üzerinde her oyuncuya 3’er adet olmak üzere toplam 6 adet sembol verilmesiyle oynanır. 2 oyuncudan biri herhangi bir sembolünü kaybettiğinde oyunu da kaybeder. Saat 13.00-17.00 arasında katılımcılar istedikleri zaman gelip bir ön eleme turundan geçecekler. Ön eleme kazananları bir turnuva ağacına alınacak ve 17.00'da başlayacak olan maçlara katılım sergileyecekler. Müsabakaların hızlıca tamamlanması ile beraber ilk 3 belirlenecek ve ödülleri (oyunun kutu versiyonu) takdim edilecektir. Afişte yer alan "sürpriz hediyeler" ifadesinden bahsedilen, İlk 3'e oyunun kutu versiyonu verilmesidir. Etkinliğin amacı, yıllardır devamlı oynadığımız oyunların da dijital ortamlarda geliştirilebileceğini oyun geliştirici üyelerimize fark ettirmektir.
Recep Tayyip Erdoğan Külliyesi Derslik/Amfi/Laboratuvar/Diğer7