Öğrenci Kulübü Detayı
İşletme Fakültesi / Yönetim Kulübü (MC) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2023-2024 PUANI
4.5
KURULUŞ TARİHİ
01 Ara 2004SON GÜNCELLEME
27 Ağu 2025Üye Sayısı
86KULÜP AMACI
Marmara Üniversitesi'nin 35 yıllık geçmişiyle en köklü kulüplerinden biri olan Management Club, yenilikçi ve dinamik ekip üyeleriyle üniversite öğrencilerine kariyer planlamalarında yardımcı olmayı hedeflemektedir. Özellikle uluslararası çapta gerçekleştirdiği gelenekselleşmiş organizasyonlarıyla kendine diğer öğrenci topluluklarından ayrı bir yer edinmiştir. Departman – Görev anlayışını kulübün iç işleyişine taşıyarak iş hayatında yaşanabilecek zorlukları ve kazanılabilecek yetkinlikleri üniversite yaşamında öğrencilerin tecrübe etmesine ortam hazırlamaktadır. İş dünyasının profesyonellerini kariyer etkinliklerinde ağırlayarak network kazandırmanın yanında etkinliklerin organizasyon aşamasında ekip üyelerinin becerilerini geliştirmesine olanak sağlar. Kariyer etkinliklerinin yanı sıra üyelerine sosyal sorumluluk bilincini kazandırmaya çalışır.
FAALİYET ALANLARI
- Finans
- Girişimcilik
- Kariyer Günleri
- Kitap Tahlili
- Pazarlama
- Sosyal Sorumluluk Projeleri
- Şirket Gezileri
- Teknoloji
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Prof.Dr. BERİL DURMUŞberil@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Prof.Dr. EMİN AVCIeavci@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
AHMET FURKAN KÖSEMakosem@marun.edu.tr
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
ABDURRAHMAN BARIŞabdurrahmanbaris@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
CEREN DURGUNcerendurgun@marun.edu.tr
SIRADAKİ ETKİNLİK
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
Tea&Talks Plus etkinliği, katılımcıların küresel iş dünyasıyla doğrudan temas kurarak profesyonel sosyal ağlarını genişletmelerini, dünya çapındaki lider şirketlerin yöneticileriyle birebir görüşmeler gerçekleştirerek sektörel bilgi edinmelerini ve kariyerlerine uluslararası bir perspektif kazandırmalarını amaçlamaktadır. Bu doğrultuda, Nestle yöneticileriyle özel oturumlar düzenleyecek , İsviçre Başkonsolosluğu ziyareti ile uluslararası iş dünyasında üst düzey bağlantılar kurulacaktır. İş dünyasına ilgi duyan öğrenciler, genç profesyoneller ve küresel kariyer hedefleyen bireyler için önemli bir fırsat sunan etkinlik, Tea&Talks markasını global ölçekte daha geniş kitlelere ulaştırmayı hedefler.