Öğrenci Kulübü Detayı
İşletme Fakültesi / Yönetim Kulübü (MC) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2023-2024 PUANI
4.5
KURULUŞ TARİHİ
01 Ara 2004SON GÜNCELLEME
23 Eyl 2024Üye Sayısı
87KULÜP AMACI
Marmara Üniversitesi'nin 35 yıllık geçmişiyle en köklü kulüplerinden biri olan Management Club, yenilikçi ve dinamik ekip üyeleriyle üniversite öğrencilerine kariyer planlamalarında yardımcı olmayı hedeflemektedir. Özellikle uluslararası çapta gerçekleştirdiği gelenekselleşmiş organizasyonlarıyla kendine diğer öğrenci topluluklarından ayrı bir yer edinmiştir. Departman – Görev anlayışını kulübün iç işleyişine taşıyarak iş hayatında yaşanabilecek zorlukları ve kazanılabilecek yetkinlikleri üniversite yaşamında öğrencilerin tecrübe etmesine ortam hazırlamaktadır. İş dünyasının profesyonellerini kariyer etkinliklerinde ağırlayarak network kazandırmanın yanında etkinliklerin organizasyon aşamasında ekip üyelerinin becerilerini geliştirmesine olanak sağlar. Kariyer etkinliklerinin yanı sıra üyelerine sosyal sorumluluk bilincini kazandırmaya çalışır.
FAALİYET ALANLARI
- Festival
- Finans
- Girişimcilik
- Kariyer Günleri
- Kitap Tahlili
- Mezunlar Buluşması
- Pazarlama
- Sosyal Sorumluluk Projeleri
- Şirket Gezileri
- Teknoloji
- Uluslararası Hafta
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Prof.Dr. BERİL DURMUŞberil@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Prof.Dr. EMİN AVCIeavci@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
GÖKHAN KAYAgokhnpkya67@gmail.com
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
ÖMER SARPER ÇAKIRLIsarpercakirli@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
İLAYDA KARAKELLEilaydakarakelle@marun.edu.tr
SIRADAKİ ETKİNLİK
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
Etkinlik, yönetim, finans, işletme ve pazarlama alanlarına ilgi duyan Marmara Üniversitesi öğrencilerine ve iş dünyasına ilgi duyan genç profesyonellere, özellikle stratejik yönetim ve marka yönetimi alanında deneyim kazanmak isteyen bireylere, üst düzey yöneticilerden bilgi ve deneyim paylaşımını sağlamak amacıyla profesyonel bir bağlantı ağı oluşturma ve Pernod Ricard Türkiye Genel Müdürü Selçuk Tümay gibi küresel bir şirketin liderlerinden kariyer fırsatları hakkında bilgi edinmelerine olanak tanır. Öğrencilerin kariyer yollarında karşılaşabilecekleri zorluklar ve fırsatlar hakkında bilgi edinebilmesini, alkollü içecek sektörü dinamikleri, pazarlama stratejileri ve yönetim yaklaşımları üzerine liderlerin deneyimlerinden faydalanmalarını teşvik eder. Marmara Üniversitesi'ndeki öğrencilere küresel marka yönetimi ve pazarlama dünyasıyla ilgili daha derin bir farkındalık kazandırarak, onları gelecek kariyer adımlarında destekler.