Öğrenci Kulübü Detayı
İşletme Fakültesi / Pazarlama Kulübü (MÜPK) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2021-2022 PUANI
5
KURULUŞ TARİHİ
23 Kas 2018SON GÜNCELLEME
18 Tem 2023Üye Sayısı
289KULÜP AMACI
Marmara Üniversitesinin ilk ve tek pazarlama kulübü olarak 2018’de Marmara Üniversitesi İşletme Fakültesi bünyesinde pazarlama ve reklamcılık etkinlikleri, sosyal sorumluluk faaliyetleri ve yaratıcı toplantılar gerçekleştirmek amacıyla kurulduk. Kurulduğumuz günden bugüne dinamik, çalışkan ve kendini geliştirmeye açık yüzlerce üyemizle pazarlama dünyasından kişileri bir araya getirdik. Pazarlama Kulübü olarak Marmara Üniversitesi’nin 139 yıllık akademik mirasına katkıda bulunmayı ve yeni üyelerimizle birlikte durmaksızın büyümeyi amaçlıyoruz.
FAALİYET ALANLARI
- Dijital Pazarlama
- Eğitim
- Girişimcilik
- Kariyer Günleri
- Kişisel Gelişim
- Kültür ve Sanat
- Pazarlama
- Reklamcılık
- Sosyal Sorumluluk
- Sürdürülebilir Kalkınma Hedefleri
- Veri Analizi
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Prof.Dr. FATMA MÜGE ARSLANmugearslan@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Arş.Gör. BAHADIR AYARbahadir.ayar@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
TARIK SEĞMENOĞLUtariksegmenoglu1@gmail.com
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
ŞEVVAL EFEsevvalefe@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
SUDE NAZ TEKBUDAKsudetekbudak@marun.edu.tr
SIRADAKİ ETKİNLİK
Bilgi! sırada bekleyen bir etkinlik bulunamadı..
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
05.03.2024 / 09:00-16:30
Panel
Marka Buluşmaları
Marka Buluşmaları" etkinliğimizin temel amacı, sektörlerinde öncü olan şirketlerin satış-pazarlama departmanı uzmanları ile bu alanla ilgilenen genç yetenekleri buluşturarak değerli bir networking oluşturmaktır. Markaların temsilcilerinin, öğrencilere sadece teorik bilgilerini değil, aynı zamanda sektördeki deneyimlerini de paylaşarak kariyer yolculuklarına ışık tutmalarını sağlamak istiyoruz. "Marka Buluşmaları" kapsamında öğrencilerin; markaların şirket işleyişi, pazarlama stratejileri ve gelecekteki trendlere yönelik vizyonları hakkında doğrudan bilgi edinmelerini hedefliyoruz. Ayrıca katılımcılar, sektör profesyonelleriyle gerçekleştirilecek paneller ve soru-cevap oturumlarıyla etkileşime geçme şansı bulacak ve kendi kariyer hedefleri doğrultusunda kurabileceklerdir.
Marka Buluşmaları" etkinliğimizin temel amacı, sektörlerinde öncü olan şirketlerin satış-pazarlama departmanı uzmanları ile bu alanla ilgilenen genç yetenekleri buluşturarak değerli bir networking oluşturmaktır. Markaların temsilcilerinin, öğrencilere sadece teorik bilgilerini değil, aynı zamanda sektördeki deneyimlerini de paylaşarak kariyer yolculuklarına ışık tutmalarını sağlamak istiyoruz. "Marka Buluşmaları" kapsamında öğrencilerin; markaların şirket işleyişi, pazarlama stratejileri ve gelecekteki trendlere yönelik vizyonları hakkında doğrudan bilgi edinmelerini hedefliyoruz. Ayrıca katılımcılar, sektör profesyonelleriyle gerçekleştirilecek paneller ve soru-cevap oturumlarıyla etkileşime geçme şansı bulacak ve kendi kariyer hedefleri doğrultusunda kurabileceklerdir.
Göztepe Yerleşkesi Hukuk Fakültesi Konferans Salonu