Öğrenci Kulübü Detayı
İşletme Fakültesi / Pazarlama Kulübü (MÜPK) hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2018-2019 PUANI
3
KURULUŞ TARİHİ
23 Kas 2018SON GÜNCELLEME
12 Kas 2021Üye Sayısı
84KULÜP AMACI
Pazarlama alanında faaliyetler düzenleyerek bu alanda kariyer hedefleyen, akademik kariyerinde pazarlama konusunda gelişmek isteyen ve pazarlamaya ilgi duyan herkesin farkındalık düzeylerini arttırmayı amaçlıyoruz. Pazarlamaya ilgi duyan herkes için, kulüp olarak düzenleyeceğimiz etkinlikler aracılığı ile onların bu alandaki deneyim ve uygulama alanlarını arttırmayı amaçlıyoruz. Düzenlediğimiz etkinliklerin yöntem yolunu anlatım, deneyim ve uygulama olarak sıralayarak bilgilendirilmelerinin kalıcı olmasını amaçlıyoruz. Ayrıca pazarlama alanı ile ilgilenmek isteyen öğrencilere, bu alanda problem çözme, analitik ve eleştirel düşünme becerisi kazandırarak öğrencileri iş dünyasına hazırlamak kulübümüzün amaçlarındandır.
FAALİYET ALANLARI
- Pazarlama
- Reklam
- Sosyal Sorumluluk Projeleri
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Arş.Gör. Melisa KARAKAYA ARSLANmelisa.karakaya@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Arş.Gör. Bahadır AYARbahadir.ayar@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
HELİN SEZGİ KAYGUSUZHelinsezgikaygusuz@gmail.com
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
MEDET CAN EPÖZDEMİRmedetepozdemir@gmail.com
KULÜP SEKRETERİ
HANİFE OKhanife@novalonca.com
SIRADAKİ ETKİNLİK
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
8 Mart Dünya Emekçi Kadınlar Günü’nde, Marmara Üniversitesi Pazarlama Kulübü olarak çeşitli markaların pazarlama ve reklamcılık faaliyetlerinde Dünya Emekçi Kadınlar Gününe bakışını, Markaların; Kadına Şiddet, Kadın İstihdamı ve İş Hayatında Kadına Yönelik Cinsiyet Ayrımcılığı konularında farkındalık yaratan reklam filmlerini ve markaların bu konulara yaklaşımlarını incelemek amacıyla farkındalık sergisi düzenlemeyi hedeflemekteyiz. Gerçekleştirilecek sergide, televizyon reklam filmleri, açık hava reklamcılığı ve diğer çizgi üstü reklamcılık faaliyetlerinden özel bir seçki, posterler ve sinevizyon gösterimiyle katılımcılara sunulması ve katılımcıların bu konu üzerinde farkındalıklarını arttırmak hedeflenmektedir.