Öğrenci Kulübü Detayı
İnsan ve Toplum Bilimleri Fakültesi / Bilgi Yönetimi Kulübü hakkında detaylı bilgilere bu sayfadan ulaşabilirsiniz.2023-2024 PUANI
3
KURULUŞ TARİHİ
31 Ara 2010SON GÜNCELLEME
27 Ağu 2025Üye Sayısı
200KULÜP AMACI
Bilgi Yönetimi Kulübü, hedef kitlesi olan Bilgi ve Belge Yönetimi Bölümü öğrencileri için etkinlikler düzenlemeyi amaç edinmiştir. Kulüp, bu amaç doğrultusunda, bilgi ve belge alanında uzman konukların davet edilerek öğrencilerle buluşturulması, meslekî kurumların ziyaret edilmesi, öğrencilerin pratik yapabileceği workshop çalışmalarının planlanması gibi aktiviteler düzenlemektedir. Sosyal yardım projelerinde de yer alan Bilgi Kulübü'nün en önemli hedeflerinden biri de her sene kütüphanesi olmayan en az bir okula kütüphane kurmaktadır. Bilgi Yönetimi Kulübü'nün en önemli amacı, Bilgi ve Belge Yönetimi öğrencilerinin üniversiteye en hızlı şekilde adapte olması sağlayarak bilgi ve belge yönetimi alanında pratikte neler yapıldığını onlara göstermektir.
FAALİYET ALANLARI
- Bilgi Güvenliği
- Bilgi Teknolojileri
- Doküman Yönetimi
- Kütüphaneler
- Veritabanları
- Yapay Zeka
KULÜP YÖNETİM VE İLETİŞİM BİLGİLERİ
DANIŞMAN
Doç.Dr. MEHLİKA KARAGÖZOĞLU ASLIYÜKSEKmehlikakaragozoglu@marmara.edu.tr
DANIŞMAN YARDIMCISI
Arş.Gör. MURAT ESRİNGÜmurat.esringu@marmara.edu.tr
KULÜP BAŞKANI
AYŞE ÖZLEM ÖZÜDOĞRUozlemozudogru@marun.edu.tr
KULÜP BAŞKAN YARDIMCISI
HÜNKAR ALKANhunkaralkan@marun.edu.tr
KULÜP SEKRETERİ
FATMA ZEHRA SİVRİfzehra24@marun.edu.tr
SIRADAKİ ETKİNLİK
EN SON YAPILAN ETKİNLİK
Bilgi Yönetimi Kulübü tarafından düzenlenen etkinlikte, José Saramago’nun Körlük adlı eseri ele alınacaktır. Etkinliğin amacı, öğrencilerin bir metni yalnızca okuyucu olarak değil, yorumlayan ve sorgulayan kişiler olarak değerlendirmeleri sağlanmaktadır. Etkinlik süresince katılımcıların, kitabın ana temaları, karakterleri, kurgusu ve eserin birey–toplum ilişkisine dair sorgulamaları üzerine görüşlerini paylaşmaları beklenmektedir. Bu etkinlik, öğrencilerin okuduklarını ifade etme becerilerini geliştirmeyi ve farklı düşüncelerle etkileşim içinde bulunabilecekleri bir tartışma ortamı oluşturmayı amaçlamaktadır.
