Etkinlik Başvuru Formu

Öğrenci kulüpleri, yönergemiz gereği üniversitemiz içi/dışı, yüzyüze veya online ortamlarda gerçekleştireceği tüm etkinlikler için en az 15 gün öncesinden izin başvurusunda bulunmak zorundadır.

Etkinlik başvurusu herhangi bir çıktı alınmasına gerek olmadan esks sistemi üzerinden yapılmaktadır. Etkinlik başvuru formunu öğrenci kulüpleri yönetim kurullarında görevli, kulüp başkanı, kulüp başkan yardımcısı ve kulüp sekreteri doldurabilir.

Etkinlik başvurularınızın değerlendirme işlemlerinin daha hızlı olması içi, etkinlik adı ve konusunun detaylı olarak girilmiş olması, etkinlik yerinin belirsiz olmaması, katılımcı konuşmacı bilgisi varsa eksiksiz belirtilmesi, etkinlik afişinin kurumsal afiş taslağına uygun olarak hazırlanmış olması zorunludur. Bu kriterlere uygun olmayan başvurular için kulübünüz uyarılır ve düzeltilmesi istenir, tekrarı halinde başvurunuz reddedilir.

Etkinlik Başvuru Formu birden fazla aşamadan oluşmakta olup, ilk olarak etkinlik adı, türü, konusu girilmeli ve "Kaydet ve Diğer Aşamaya Geç" butonu ile etkinlik yeri girilmesi aşamasına gelinmelidir. İlk aşama kaydedilmeden diğer aşamalarda bilgi girişi yapılamaz.

Konferans Salonlarında Etkinlik Gerçekleştirme

Öğrenci kulüpleri konferans salonlarında gerçekleştirilmek üzere etkinlik başvurusunda bulunmadan önce ilgili salonun esks rezervasyon sistemi üzerinden kulüp danışmanı veya danışman yardımcısı tarafından kulüp adına rezerve edilmiş olması zorunludur. Rezervasyonu bulunmayan konferans salonu etkinlik başvuruları değerlendirmeye alınmaz. Kulüp adına rezervasyon yapmak veya hangi salonların rezervasyon sisteminde yer aldığını görmek için kulüp danışmanı veya danışman yardımcısı tarafından esks sistemine kurumsal mail adresi ve şifresi ile giriş yapılmalıdır.

Yapılacak salon rezervasyonları için de yine 15 gün kuralı geçerlidir. 15 günden daha az kalmış etkinlik tarihleri için kulüp adına salon rezervasyonu yapılamaz.

Danışman kulüp adına salon rezervasyonu yaptı, ne yapmalıyım?

Salon rezervasyonu sonrası etkinlik başvuru doldurulmalı ve onaya sunulmalıdır. Etkinlik başvuru formu doldurulurken yine 15 gün kuralına dikkat edilerek form doldurulur. 15 günden önce form doldurulmuş olsa dahi etkinlik başvuru formu onaya sunulmamışsa işleme devam edilemez.

Kulüp adına danışman tarafından yapılmış olan rezervasyonu etkinlik başvuru formuna çok basit bir şekilde ekleyebilirsiniz. Bunun için ilk aşama olan, etkinlik adı, konusu ve etkinlik türünü seçip Kaydet ve Diğer Aşamaya Geç butonuna tıkladıktan sonra, Etkinlik Yeri aşamasına gelindiğinde sağ tarafta kulübünüz adına yapılmış salon rezervasyonlarını görebilirsiniz. Listelenen salon isimlerinin başında yer alan Ekle butonu yardımı ile ilgili salon rezervasyonunu etkinlik başvuru formunuza eklemiş olursunuz.

Etkinlik Başvuru Formunu tam olarak doldurdum, ne yapmalıyım?

Etkinlik Başvuru Formunu doldurduktan etkinlikten sonra en az 15 gün önce Kulüp Danışmanına onlimne olarak onaya sunmanız gerekmektedir. Bu işlem için bilgi girişlerini tamamladıktan sonra Etkinlik Başvuru Formu sayfasında yer alan Kulüp Danışmanına Onaya Gönder butonunu tıklamanız yeterlidir.

Kulüp danışmanına bilgilendirme maili gönderilecek ve etkinliği onaylaması istenecektir. Etkinlik onay işlemi kulüp danışmanı tarafından esks sistemine kurumsal mail adresi ve şifresi ile giriş sonrası yapılabilir.

Her ne kadar kulüp danışmanı mail ile bilgilendiriliyor olsa da onaya gönderim sonrası danışmanınıza ulaşarak başvurunuz olduğunu hatırlatınız.

Etkinlik Başvur Formu ile ilgili soru sorunlarınız için kultur@marmara.edu.tr adresini kullanabilir, 0216 777 1334 nolu telefondan Kültür ve Spor Şube Müdürlüğümüze ulaşabilirsiniz.

Uyarı!

Onaylanmış etkinlik başvurularınızın süresi içerisinde sonuç bildirimlerini tamamlamazsanız, yeni etkinlik başvuru formu doldurmanıza izin verilmez.

"Öğrenci Yönetici Yardım" KATEGORİ İÇERİĞİ

27.12.2023 283