Öğrenci Kulüpleri Yönergesi
Üniversitemiz öğrenci kulüpleri ile ilgili genel kurallar ve işleyiş hakkında sorumlu olduğu yönergedir.

Öğrenci kulüpleri yönergesine ulaşmak için tıklayınız..


Yönergemizde yer alan temel konular aşağıda belirtilmiştir. Öğrenci kulübü kuruluş, güncelleme ve faaliyet esnasında mutlaka yönergemizi detaylı olarak inceleyiniz.

1- Yönerge Amaç, Kapsam, Dayanak ve Tanımları

2- Öğrenci Kulüpleri Koordinasyon Kurulu bilgileri

3- Kulüp Danışmanı, Danışman Yardımcısı, Kulüp Başkanı, Kulüp Başkan Yardımcısı, Kulüp Sekreteri tanımları

4- Öğrenci Kulüplerinin Kuruluş, Güncelleme ve İşleyiş Esasları

5- Öğrenci Kulüplerine Üyelik işlemleri esasları

6- Kulüp Organları, Defter ve Evraklar

7- Değerlendirme Fesih ve Kapatma işlemleri esasları

"Genel Bilgilendirme" KATEGORİ İÇERİĞİ

  • Öğrenci Kulübü Güncelleştirme İşlemleri
    26.04 - 1348 - Güncelleştirme Nedir? Üniversitemizde aktif olarak faaliyette bulunan öğrenci kulüplerimizin “Marmara Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesi” gereği, her yıl mayıs ayı içerisinde yapmak zorunda olduğu işlemlerin genel adıdır.
  • Sosyal Sorumluluk Projeleri
    04.09 - 1841 - Kulüpler olarak sosyal sorumluluk içerikli etkinlik başvurularınızda dikkat edilmesi gereken noktalar bu içerikte anlatılmıştır. Başvurularınızı yaparken bu hususları dikkate almanızı rica ederiz.
  • E-Karar Defteri
    26.08 - 2203 - Üniversitemiz öğrenci kulüpleri Mart 2020 tarihinden itibaren e-karar defteri sistemine geçmiştir.
  • Öğrenci Kulübü Kuruluş İşlemleri
    26.08 - 3237 - Üniversitemiz öğrenci kulüpleri ile ilgili tüm soru ve sorunlarınız için öncelikle Marmara Üniversitesi Öğrenci Kulüpleri Yönergesini okuyunuz. Yönergeye ulaşmak için Başkanlığımız web sayfasını kullanabilirsiniz.

04.09.2021 2670