Duyurular
Öğrenci Kulüpleri Yönetim Kurulu Toplantıları
Öğrenci kulüpleri yönergemiz gereği kulüplerimizin her dönem en az 2 yönetim kurulu toplantı yapmaları ve almış oldukları kararları e-karar sistemine girmiş olmaları gerekmektedir.
E-Karar sistemine giriş işlemlerini Kulüp Başkanı, Başkan Yardımcısı ve Kulüp Sekreteri yapabilir.
E-Karar Sistemi hakkında detaylı bilgiye ulaşmak ve karar giriş işlemlerinizi yapmak için aşağıdaki menüyü kullanınız.
Kulüp sayfasına giriş yapıldıktan sonra Kulüp Menüsü içerisinde yer alan "Kulüp Toplantıları (e-Karar Defteri)" tıklanır. Açılan sayfada adım adım süreçler, örnek kararlar ve işletişin nasıl yapılabileceği anlatılmaktadır.
"Duyurular" KATEGORİ İÇERİĞİ
-
Öğrenci Kulüpleri Güncelleştirme İşlemleri 2022
30.04 - 451 - Öğrenci kulüpleri güncelleştirme işlemleri 1 Mayıs itibari ile başladı.